Wednesday, June 30, 2010

::++SPAIN VS PORTUGAL ++::

korang korang korang . tengok tak match spain vs portugal semalam ? haha SPAIN MENANG OKEY !!! haha . aku dah cakap SPAIN mesti menang punyerr . portugal ? bye bye bye ! haha .

thanx lah David Villa . you really really makes my day . i sayang you lah Villa . aikk ? *EN jgn risau , i sayang you lbeyh . hikks . tapi aku admit lah , memang susah pown nak bolos goal Portugal uh . almost tak lepas . huu . tapi Villa punyer slide memang smart woo . handsome habes ! haha *EN  kamu tetap lagi handsome tau . hee 

                        David Villa . my hero . haha . *EN awk tetap hero no 1 saya . hehe

tengok ler sampai muntah korunk !! aku suker . haha aww ♥♥♥



                                              SPAIN VICTORY YAW

++notajalanan++ ade orang kata aku minat Spain sebab ramai mamat handsome . . haha . aku rasa England pown ade mamat handsome gaks kan ? Lampard lagi . my Chelsea hero ! portugal ade Christiano Ronaldo kan ? nape aku tak sokong ? haha . sebab Spain ade Fernando Torres ! aww ♥♥♥ *EN kamu jangan risau , kamu tetap paling handsome dalam hati saye (: ♥♥♥♥♥

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: