Sunday, June 27, 2010

::++BODOH++::


aku rasa macam orang bodoh jer . bodoh sangat ! teruk sangat ker aku niyh ? kenapa kau kejam sangat dengan aku . eeeuurrggghhh ! aku sayang kau lah ! jangan main mainkan perasaan orang lah weyh . dunia niyh boolat . ader masa kita dekat atas . ada masa kita dekat bawah . sekarang niyh time kau dekat atas , bangga lah ! jerit lah dekat satu dunia , kau dah menang ! kau dah berjaya buat hati aku yang kering niyh untuk suka kau . hati yang kering niyh jugak yg slaloo menanges bler teringatkan kau .

tapi takpe , aku percaya dengan takdir . mesti ader hikmah sebalik sumer niyh . kau sangat sombong kan ? jangan ingat kau sorang hebat . aku pown boleh nak jadi sombong . tapi parents aku tak ajar aku jadi sombong . lantak kau lah nak buat aku mcm maner pown . one fine day , we will see .

tapi aku bukan orang yang zalim , nak doakan yang bukan bukan , lagi lagi untuk orang yang aku sayang . setiap kali berdoa , kau mesti ader dalam doa aku . aku sentiasa doakan kau bahagia dekat sana . tak kira aper yg kau buat , mudah mudahan semuanyer berjaya . aku tamau orang saketkan hati kau . kau baek . aku yang tak pernah memahami . sorry for everything kay

"I dont know why they call it heartbreak. It feels like every part of my body is broken too" 
                                                                                                i miss you nazizam . miss you like hell

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: