Saturday, June 19, 2010

::++HURM++::

memang perempuan kalo time PMS jiwa kacau erk ? aiyaak aku bukan macam niyh . sarah ! wake up ! stressnyeeeeerrrrrrr !!!! 
slalu aku tak macam niyh . nape since smalam aku cepat terasa dgn ape yg dye buat ? padahal tade benda pown . huh , jin apa yg dah rasuk aku niyh ? kuar kuar kuar !!! tapi dye tau status aku uh bout dye . dye bole suruh S pujuk aku ? 

aiyaaakkk rasa macam nak jerit jer kat satu dunia Muhammad Syaqif Rubaai bukan boyfriend aku !! dye BFF aku since 07 february 2006 . aku bukan jenis nak rosakkan persahabatan dengan perasaan tu . kalau aku memang nak , dari dulu aku dah bole accept dye . aku niyh bukannyer jenis yg cepat jatuh cinta . suka suka uh biasalah . 

tapi kamu dah buat saya jatuh cinta kat kamu . so please dun torture me like dis . i'm totally hurt .congrates lah yer ..........saya sayang kamu . hanya kamu . selama niyh saya bangga kata dengan semua , cinta takkan buat saya menangis . but you've done it
                            
so iniyh lah saya buat everytime tgk nama or gambar kamu dekat lappy saya .
i must be crazy rite ? yeah ! crazy over you my dear (:







++notajalanan++sekadar merapu . jangan dilayan . bila hati suda mereng akal pown tak mapu berfikir lebih waras . lebih baik aku tido . hurm . korang tak bole baca kan ? bagus . aku mmg xnak org baca pown . hurm

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: