Sunday, June 6, 2010

::++LEPAK SANTAI - 06 JUNE 2010 ::++

Tadi aku join kakak aku lepak chill dgn kawan kawan dye kat midvalley . Mula mula tak nak pegi coz mata ta bole bukak . malam tadi tido pukul empat lbeyh . hehe . last2 pegi jugak .

nek train dari teluk pulai to kl sentral around setengah jam . sambung tido lah . hee . bt then aku terjaga bler dgr suara sorang mamat niyh dok rancak borak an kawan dye pasal bola . suara dah tahap speaker masjid dah . hadoi !

then aku pown bukak mata lah coz nak tgk siapakah gerangan empunya suara . skali pandang , pergh ! handsomenyeeerrrrr ~ ~ tp time aku pndg uh lagi lima minit jer nak smp kl sentral . haha . aduh ! menyesal bengang dgn mamat uh . hahah .

Smp midvalley kul 11 lbey . tggu train bole tahan panjang gak janggut aku nunggu . haha . smp2 gie usha baju jap an kaka aku . sale up to 70% ! pergh !

then gie pizza coz kawan2 kaka aku dah tunggu . bler smp seat tak cukup . tiga kali kteowang pindah randah . meja uh ke meja niyh ke meja sana . manager dye pown bape kali mtx maaf . tp tade hal lah (:

then kteowang gie soppink dkt jusco . kakak aku dpt lah handbag satu . aku pown dapat gak . dapat tgk . haha .

Then gie men bowling . dkt bowling lagi satu hal . lane kterowang uh buat hal . pin dye jatuh b4 kterowang baling . gler sengal . haha . then tukar lane laen . and lane uh punyer longkang mmg bersih lah kteowng buat . haha .

aku memang lah sangat failed tang tang men bowling niyh . haha . then balik kterowang nek train jugek . kterowang masuk ladies coach . hehe . sume pompuan . memang besh . huhu .

niyh ader ler cket pic yg sempat kterowang amek . actually dkt dua ratus . haha . tp aku tunjuk cket je lah ea . hehe .

                  ♥before pizza yang bosar ituh sampai ♥
                         ♥ hohoho ♥
 ♥ kter dah tak payah pakai sudu dah tuk minum mushroom soup uh . terus dari mangkuk jer . haha ♥
                                ♥ jom makan . hikks ♥
                            ♥ Cik Lala yang sangat comot xp ♥
                                     ♥ having fun :D ♥
                        ♥ sangat seeddaaappp . yummy ! ♥
                    ♥ perut suda kenyang . ati manyak senang (: ♥
                                ♥ hehehe ♥
                             ♥ coommmooootttt ♥
                                     ♥ bowling time ~ ♥
                         ♥ the winner and the winnot xp ♥
                                 ♥ smile . walaupon ~ haha ♥
                                  ♥ nampak tak score uh ? haha ♥
                                ♥ gang winnot ♥
♥ demam bola . tapi inche park ituh cayer ta sukeeee . haha ♥
                  ♥ kami gedik ? tak lah . over ckeeettt jer . xp ♥

                             ♥ write the future ~ ♥
                                        ♥ portugal ♥
                             ♥ cayer gedik kan . haha xp ♥
                                      ♥ BRAZIL ♥
                  ♥ ladies coach . hee . besh besh besh ♥
 ♥ tenang and tenteram jer dalam ladies coach niyh . guys , jgn jeles . haha ♥
          ♥ dalam train . otw back . dgn muka yg sgt penat . huu ♥

++nota jalanan++ aku rindu dye . dye dah balik ke belum ea ? huu

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: