Thursday, April 7, 2011

::++ Surabaya here i come!~ ++::

                                                    Assalamualaikum!

Bulan February aritu kteorang pegi Surabaya,Indonesia... saja tenangkan fikiran....lari jauh jauh dari sini...hehee...kteorang pegi dari 2hb sampai 6hb.. 5 hari 4 malam...okey lah kann?? aku pegi dengan family aku, family kaklong aku, and family maklong aku... Dapat laa aku rasa suasana negara orang kann...agak susah nak cari makanan yang kena dengan selera kteorang...so kteorang makan KFC and Pizza untuk dua hari....hahaa...tapi ade gaks laa kteorang try nasi padang and makanan minang...tapi siyes makanan minang memang sedapppp!~
iniyh memang pengalaman...van kteorang rosak 
then kena tarik dgn trak tunda....hahaa

with my niece

dekat Malaysia kalau camniyh, kena bahan laa :DD

jutawaan sehari...hahahaha

ayuh kte shopping kain!~

di tengah tengah Jambatan Suramadu

ala ala shooting KL Menjerit je rasenyeee...hee

lets have a cup of tea (:

inilah nasi padang...

boarding time-Surabaya (:

with my poyo poyo sis :Pp

que up for KFC

                                     Thanks for reading....iloveyou

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: