Friday, April 8, 2011

::++ Lagu best gler ++::

Assalamualaikum!

tadi aku bukak youtube coz bosan dah sampai tahap maharaja cina daaa...then aku terjumpa 1 video niyh.. dye bukan artis..tapi dye nyanyi lagu lagu artis yang famous amos niyh versi unplugged.. Pergghhh suara dye aku cakap memang sedaaappp gler laa...ala ala serak serak madu gitu...awww hahaa... tapi siyes suara dye memang sedap gle...muka dye takde laa handsome mane coz abang Shahir aku lagi handsome...hee.. tapi takyah pandang rupa laa kannn? suara dye memang terbaek dari ladang laa senang cter (:




see? i told you suara dye memang best!~ agak agak ble laa inche boyfie nak nyanyi lagu niyh dekat aku yer? *berangan sat....ceeeiiiitttt boyfren pown tade...berangan lebeyh laa kau niyh...hahaa

                              Thanks for reading...iloveyou

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: