Friday, April 8, 2011

                                   Assalamualaikum!


Semalam aku tengok berita, then ade berita pasal telur tiruan...aku macam terkejut+pelik laa kan camner plak boleyh ade telur tiruan niyh kann...mak aku pown agak menggelabah...ye laa telur niyh kte makan slaloo kannn...risau gaks laa kang tak pasal pasal merbahaya ker apa ker pulakk kann...so malam tadi gaks aku google tuk carikkk anything info pasal telur tiruan niyh...so ini laa hasil yang aku dapat...

telur tiruan niyh yang dekat sebelah kiri...yang ade tanda rite uh...boleh beza kan telur tiruan and telur asli? Telur tiruan niyh dye licin and permukaan kulit dye bersih...kalau yang asli pulak dye punya permukaan kebih kasar and agak menggerutu cket..
















Oh yeah The Egg is ready. The artificial egg shell is very fragile and break easily but who cares!! 
Look so real





Haissyyy macam macam orang sanggup buat pasal duit...bagi dorang, duit lebih penting dari nyawa kuwt... Telur pown boleyh dipalsukan....bijak bebeno...cubalaa kebijakan uh guna kat tempat lain...


                                         *credit to terkinibersama.blogspot.com


                                  Thanks for reading...iloveyou

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: