Thursday, April 7, 2011

::++my sis engagement++::

                                                                 Assalamualaikum!
sebenarnye cte niyh macam dah basi cket laa coz kakak aku bertunang bulan 11 tahun lepas...tapi memandangkan sekarang baru aku ade mase nak hupdate, so kira okey la yeee ^,^

bulan 11 aritu kakak aku yang paling chantek niyh bertunang dengan bakal abang ipar aku aa kann...hahaa... erm kteorang buat dekat umah nenek coz keadaan nenek yang tak mengizinkan untuk bergerak sangat...coz my nenek baru lepas operation...Majlis pertunangan niyh family aku buat agak meriah coz puteri sulung inche Shaharom and Pn Rohayati laa katekan...hahaa...

ade laa beberapa pic yang sempat aku snap....i buzy you dat day :Pp

pelamin

my sis


chocolate for kids

is on the air!~

abg videographer

cupcakes for guest

goodies bag yang belom cyap...hehee

part of hantaran belah perempuan


part of hantaran belah lelaki

dessert table..dis one i it!~



 mesti ade yang notice gambar aku takde....dah aku yang amek gambar...takpelaa...hahaa

                                                   Thanks for reading...iloveyou

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: