Wednesday, June 15, 2011

RINDOOO MEREKA

Assalamualaikum!~

ouh dengan perasaan bangga riak dan takabbur nye aku nak bagitau yang aku dah start cuti sem..sbnrnye dah seminggu dah cuti..tp tak sempat nak hupdate..wakaka..okey sarah control sarah..hover laa kau niyh..hahaa..


memandangkan cuti sem dah bermula, so dats means aku tak jumpa girlfriends aku kat sane uh lbeyh kurang 6 bulan laa...*sobsob okey mood sedih dah nak masuk...koranggggggg!~ aku dah mula rindooo korunk laa...caner? hukhuk


Dalam class aku sem niyh girls ade 5 orang jer...ouh sikitnyeee...kaum hawa dah missing in action ke?? hahaa...and 4 of them are my girlfriends...ouh yeah kami memang cukup pemes dekat sana...yeah aku memang kuat perasan..hahaa...kteorang mmg dikenali sbg da geng 4..aku xtau laa org labelkan kteorang ape kann..sebab kemana mana kteorang mmg berempat je...


kalau jalan uh muka memang nak kerek abess laa kannn..ouh sorry korunk...muka kami memang ke screw..uh susa cket nak senyum*erghhh bosannn...ade aku kesah ape korunk kesah? hahaa yang penting we hate hypocrites so, sorry fakers we are originals..

♥♥♥ija-sarah-kyra-dahlia♥♥♥

dearie housemate


ouh saya memang sayang mereka gilessss...lantak orang lah nak cakap ape...dorunk bukan tau pape pasal kite pown kannn...tapi dorunk memang syg aku...wakaka*gedik tol..


jangan pernah sakiti hati kawan aku...try me...yups i'm da type of person dat can't see people trying to hurt em...glesss kau..sape tak syg member kannn?


sebanarnye cte panjang lebar pown tak guna..sebab aku juz nak cakap saya rindoo  awak bertiga

Thanks for reading..iloveyou~

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: