Monday, June 13, 2011

::++AKHIRNYA++::

Assalamualaikum!~

Aku tak tau laa ape masalah blog aku niyh.. tetibe je tak boleh bukak...dekat dua minggu gak laa aku duk belai belai laptop niyh haa..kutkut laa merajuk dgn aku ke pulak kannnn...ke datang bulan bintang laptop aku niyh? haisyyy musykil musykil...

tadi bosanbosan ingat nak blogwalking laa dekat belog orang..saje aku nak jadi silent stalker sat..haa..then inche google tetiba suruh aku log in id..aku pown ikot jer laa kannn..then, tetibe tak disangka-sangka belog aku bole bukak...cam baru pas dapat award je rasanye..hahaa..

dan dengan perasaan riak dan takabbur ditambah perasaan berlagak dan bangga diri, aku nak bagitau yg aku dah bole update belog..yess yesss..mari kite hupdate..hahaa (:

Thank you for reading..iloveyou

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: