Wednesday, July 7, 2010

::++TAG 4++::

1. Bekas kekasih saya adalah:
seorang yang sangat sweet , caring , blur , hopeless romantic and muka dye mcm rain vesi melayu . hee kisah lama sudaa . sekarang hanya en dalam hati cik lala ((:

2. Saya sedang mendengar:
yang sempurnakanku by 6ixth sense

3. Mungkin saya patut:
mandi sekarang .haha aku belom mandi siot .ngeh ngeh ngeh xPp

4. Saya suka:
holidays , pulau ,soul music , i-phone , senyuman dye . hee

5.Sahabat-sahabat baik saya:
my gossipgirl ! aku sayang korunk tahap maharaja dihilir weyh hee

6.Saya tak paham:
kenapa orang suka curang dengan kekasih / husband / wifey dorunk . setia sudey ler . and kenapa orang suka jaga tepi kain orang laen , kain awak tu jaga ler sendiri

7.Saya kehilangan:
dua bestfren yang aku sayang gler . dah takdir kuwt . huhu


8.Ramai yang berkata:
aku niyh poyo to da max .jiwang gler , hati keras*tak reti nanges , kuat berangan , baek tak kena tempat and sombong . ahha pape je lah .

9.Makna nama saya:

sarah = kesabaran aqilah = kebijaksanaan . sarah aqilah = kesabaran kebijaksanaan . hee


10.Cinta itu adalah:
Love is patient, love is kind. It does not envy, it does not boast, it is not proud. It is not rude, it is not self-seeking, it is not easily angered, it keeps no record of wrongs. Love does not delight in evil, but rejoices with the truth. It always protects, always trusts, always hopes, always perseveres. Love never fails .
Love is much like a wild rose, beautiful and calm, but willing to draw blood in its defense.


11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
memikirkan saya ? hee perasan gler xPp


12.Saya akan cuba:
jadi lebih baik dari semalam . bukan untuk kamu , untuk dia atau untuk mereka , tetapi untuk saya ((:


13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever . nothing last forever

14.Telefon bimbit saya:
dulu jadi bestfren saya . mane pegi sume bawak . gie toilet pown bawak . tapi skrg dah tak heran dah . hee

15.Bila saya terjaga dari tidur:
alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas ((:

16.Saya paling meluat apabila:
orang jaga tepi kaen orang laen , tak kenang budi , backstabbers , maen maenkan perasaan oran


17.Pesta/Parti adalah:

i'm not into it

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
semut ? cicak ? haha tolonglah bawak saya pegi zoo

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
my childhood time is the best moment after all . regardless ((:

20.Hari ini:
saya bangun tido awal . ahha :DD

21.Malam ini saya akan:
keluar shopping dengan kaka saya :DD

22.Esok pula saya akan:
pegi saloon gunting rambut and rebonding . yippie ! ((:

23.Saya betul-betul inginkan:
EN

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
WTH with my hair ? haha . tape tape besok kte kasi potong . haha


25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
mall lah ((:


26.Makanan Barat atau Jepun:
both paveret . caner ? haha


27.Bilik yang terang atau gelap:

Terang bila baca buku atau buat kerja, Gelap bila nak titon, ...



28.Makanan segera adalah:
sangat sangat sedap dan baek untuk kesihatan . jadi makanlah slaloo . haha


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
ibu masak ape ? lapar ~ hee


30.Siapa yang anda nak Tag?
sape yang nak buat , buat je ler ((:

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: