Tuesday, July 6, 2010

::++ (。◕‿◕。) ++::

chomel tak tajuk entry aku kali niyh ? hikkss . aku suda oke ler *cket jer sebenarnyer . tapi bole lah kan (: iniyh sume gara gara kawan baek aku keep bagi aku semangat and sentiasa dengar probs aku . thanx kawan coz dengar cte sendu kawan kamu niyh ((:

untuk kamu yang sangat saya sayang , bukan saya dah berhenti menyayangi kamu . my love for you keep going stronger and stronger each time i think bout you ((: tapi saya memilih untuk menyerahkan segalanya pada yang di atas sana . Dia lbeyh mengetahui segalanya kan ? kalau memang tertulis yang kamu adalah jodoh saya , satu hari nanti kte akan bersatu jugak kan ? insyaallah (:

tiap kali saya rasa rindu dekat kamu , saya mesti tengok gambar kamu . aiyaak lagi rindoo ade ler . ta berhemah ler . hee xPp oke ler tamau gedik gedik lagi . caner kte nak baik balik niyh ? hurm . banyak banyak sabar yer .

*seriously i rindu gler dengan you niyh . tapi i tamau cakap dengan you . bukan i ego . tapi i kecik hati oke . tapi i tamau ler pnjg pnjg story . erm dats y time kte jumpa haritu , i diam jer . tapi tape ler . ble kte nak jumpa niyh . rindulah weyh . hikkss

No comments:

Post a Comment

terima kaseh daun keladi,
esok esok comment lah lagi (: